Regulamin Programu lojalnościowego
§ 1.
Postanowienia ogólne
- Organizatorem Programu lojalnościowego jest Zakład Optyczny „ANKAR” Greń Adam,
ul. Cieszyńska 1b, 43-430 Skoczów, NIP 5482091528, REGON 072312166 („Organizator”), prowadzący Salony optyczne: w Skoczowie przy ul. Cieszyńskiej 1b i ul. Bielskiej 5 oraz w Strumieniu przy ul. 1-go Maja 2 („Salony optyczne”). - Uczestnikiem Programu lojalnościowego jest osoba posiadająca Kartę lojalnościową („Uczestnik”).
- Celami Programu lojalnościowego są: wsparcie lojalności klientów poprzez przyznanie rabatu przy kolejnych zakupach dokonywanych u Organizatora oraz marketing Organizatora.
- Program lojalnościowy jest przeprowadzany w oparciu o zasady określone niniejszym Regulaminem oraz przepisami prawa.
- Udział w Programie lojalnościowym oznacza akceptację zasad zawartych w niniejszym Regulaminie
§ 2.
Zasady przystąpienia do Programu lojalnościowego
- Karta lojalnościowa wydawana jest klientowi, który w trakcie trwania Programu lojalnościowego, za dowolną kwotę dokona zakupów produktów lub usług u Organizatora oraz wypełni Formularz zgłoszeniowy i odda go sprzedawcy w Salonie optycznym celem wprowadzenia danych do systemu Organizatora.
- Podczas wypełniania Formularza zgłoszeniowego klient podaje następujące dane osobowe: imię, płeć oraz numer telefonu. Podpisując Formularz zgłoszeniowy klient potwierdza prawdziwość podanych danych oraz wyraża zgodę na przesyłanie mu informacji marketingowych poprzez wiadomość SMS.
- Z chwilą wypełnienia Formularza zgłoszeniowego i otrzymania Karty lojalnościowej, klient zostaje zapisany do Programu lojalnościowego i staje się jego Uczestnikiem.
- Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie lojalnościowym, wysyłając odpowiednie oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail: optyk@optykgren.pl lub drogą tradycyjną na adres Salonu optycznego lub składając je w Salonie optycznym.
- Karta lojalnościowa jest kartą na okaziciela.
- Karta lojalnościowa uprawnia jej posiadacza do uzyskania rabatu w wysokości 10 % podczas każdych kolejnych zakupów dokonywanych u Organizatora po otrzymaniu Karty lojalnościowej.
- Warunkiem udzielenia rabatu jest okazanie Karty lojalnościowej. Aby uzyskać rabat należy okazać Kartę lojalnościową sprzedawcy przed dokonaniem płatności za zakupy. W przypadku nieokazania karty lojalnościowej, rabat nie zostanie naliczony.
- Rabat obejmuje wszystkie produkty i usługi Organizatora, za wyjątkiem badań w gabinecie okulistycznym u okulisty i optometrysty.
- Rabat naliczany jest od aktualnych cen obowiązujących u Organizatora.
- Nabywanie produktów i usług przy realizacji rabatu wynikającego z Karty lojalnościowej nie łączy się
z innymi promocjami, rabatami i wyprzedażami. - Karta lojalnościowa w żadnym przypadku nie podlega wymianie na środki pieniężne.
§ 3.
Czas trwania Programu lojalnościowego
- Program lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 01.07.2021 r.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia Programu lojalnościowego w każdym czasie bez podania przyczyny, informując o tym fakcie za pośrednictwem strony internetowej https://www.optykgren.pl/ oraz poprzez umieszczenie informacji w Salonach optycznych.
- W przypadku zakończenia Programu lojalnościowego przez Organizatora wydane Karty lojalnościowe tracą ważność.
§ 4.
Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące Programu lojalnościowego powinny być składane przez Uczestnika na adres e-mail: optyk@optykgren.pl.
- Prawo złożenia reklamacji przysługuje w okresie trwania Programu lojalnościowego oraz
w ciągu 14 dni od dnia zakończenia Programu lojalnościowego. - Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres e-mail Uczestnika oraz dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji w drodze wiadomości e-mail na adres podany w reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wiążąca i ostateczna.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
§ 5.
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Zakład Optyczny „ANKAR” Greń Adam,
ul. Cieszyńska 1b, 43-430 Skoczów, NIP 5482091528, REGON 072312166. - W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Administratorem poprzez e-mail: optyk@optykgren.pl.
- Dane osobowe Uczestnika podane w Formularzu zgłoszeniowym będą przetwarzane w celach związanych z realizacją Programu lojalnościowego. Ujawnienie danych osobowych w Formularzu zgłoszeniowym i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Programie lojalnościowym.
- Dane osobowe Uczestnika składającego reklamacje będą przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z udziałem Uczestnika w Programie lojalnościowym – w związku z postępowaniem reklamacyjnym. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji tego celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji.
- Dane osobowe Uczestnika podane w Formularzu zgłoszeniowym będą przetwarzane do czasu zakończenia
Programu lojalnościowego albo do czasu wycofania zgody przez Uczestnika. - Dane osobowe Uczestnika składającego reklamację będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu udziału w Programie lojalnościowym.
- Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania (poprawienia, uzupełnienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Jeżeli Uczestnik uważa, że jego dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może wnieść skargę do organu nadzorczego (PUODO, ul. Stawki 2, Warszawa).
- Dane osobowe zebrane przez Administratora mogą zostać przekazane upoważnionym, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, organom państwowym, a także podmiotom przetwarzającym, którym Administrator zleci czynności wymagające przetwarzania danych.
- Administrator danych osobowych zobowiązuje się do zapewnienia należytej ochrony przetwarzanych przez siebie danych osobowych.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych znajdują się w Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych, z którą każdy Uczestnik jest zobligowany się zapoznać.
§ 6.
Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Organizatora https://www.optykgren.pl/ oraz w Salonach optycznych.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie w trakcie trwania Programu lojalnościowego. O wprowadzonych zmianach Organizator informuje Uczestników poprzez stronę internetową https://www.optykgren.pl/ oraz poprzez umieszczenie informacji w Salonach optycznych.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.